Hemma

Hejsan :) Nu är jag hemma från skolan, jag älskar fredagar! Först på morgonen så hade vi Geografi, först kollade vi film sen ritade vi planscher om en världsdel. Jag och Elis har Osianen :P Sen hade vi engelska, vi spelade upp en teater ur en bok som heter Holes. Rifaa var Madame Zeroni :P Gustav var Myras pappa, Egil var Eyla, Rebecca var Igor Paula en gris, Rebeccas väska var också gris och jag var Myra^^ Du får fråga om du vill veta mera :P Jahapp, sen var det dags för lunch, riktigt äcklig! Ja, sen hade vi slöjd, jag fortasatte med mitt klänningslinne. Alexandra gjorde en jättesöt julstrumpa!
 
Här är den ;p

Såhär såg tyget ut :)

Så var det lite knappar! Jättesöt!♥
Sist hade vi matte. Snart ska jag till stallet och julpynta lite :)

Dagens kläder:

Kofta-H&M
Linne-Gina Tricot
Skärp-H&M
Jeans-KappHal

Jahapp, det var jättefin himmel sen!

Jättefint, eller hur?♥

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0