Hemma

HEEEEEEJ ♥ Nu är jag hemma, back on track :) Jag har haft mysigt och vilat riktigt mycket, jag är verkligen back on track ;) Igår vilade vi typ bara idag tog vi en långpromenad i snön till ett stall med travhästar :D ♥ Det var jättefint och det fanns typ tre stallar och typ 3 utebox-stallar. Dom hade över 200 hästar! Det var jättemysigt och jag blev förälskad i en häst. Han var han som ägde gårdens ena häst (han hade två) Han var ett år, snart två, kolsvart med en vit stjärn, dom hade inte börjat köra så mycket med honom. Han kallades Kaxen och var underbart snäll :)

Bebis och jag :) Han hade värsta vinterpälsen, jättefluffig.

Vi kollade runt lite och gick ner till en travbana där dom mjuktränade med två unghästar, dom var jättesöta och när dom sprang förbi oss kråmade dom sig lite och trilskade sig, söta men om dom gör så för 3 pers, tänk hela solvalla^^ Vi kollade runt lite till innan vi gick hem.

Påväg hem skrek jag till, ioförsig var det rätt långt men fyra vildsvin sprang över en åker! Sjukt coolt men jag var rätt rädd ;)

2 av dom.

Igår kastrerade min moster sin katt och idag var han ute för och var borta riktigt länge men sen kom han tillbaka. Juste jag klev rätt ner i en damm :/ Blev helt blöt om ena benet :o Ja katten kom tillbaka och låg och sov lite. Vi åt och jag gick och la mig bredvid katten som kom och la sig asnära mig :P

Förlåt för den fula redigeringen.....

Juste, igår i Tumba köpte jag två öh, klänningar/tunikor. Från H&M

En skjorta

och en jeans klänning, jag är väldigt nöjd :)

Jag har inget mer att säga tror jag. Ha en bra fortsättning... eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0