Dagen Dag

Tjenare :) ♥ Idag åkte jag tidigt till stallet, fick sjuss av Isabella. I stallet hade inte den med nyckel kommit än men några satt och väntade så dom kom in i bilen haha^^ Dagen gick, jag red på Misty ♥ Det gick rätt bra hon är skojig att rida på :) Vi red lite barbacka på slutet. Jahapp, stannade kvar till halv sju då jag och Isabella åkte hem. Kollar på Anna Ankas Jul, helt sjukt -.-' Jahapp men när jag kom hem hade jag ingen känsel i fötterna så jag tog ett riktigt varmt bad och la i lite "bath confetti". Det luktade jättegott, och känseln kom tillbaka^^ Jag och Paula är med i DN, veckans stil vettu. Daniel, vem är det som är med i DN, du eller jag? Exakt! Haha ;P Ska kolla på Blood Diamond verkar rätt bra ^^) Juste, i stallet pyntade jag, Nicia, Hilda och Lovisa H till Prada som inte hade nåt julpynt, det blev jätte gulligt:

Hilda och Nicia sätter upp julpyntet^^

Typ såhär ser det ut :)

Det blev bubblor också av konfettin^^)

Paula&Tilia i DN ♥

Ja det var inte så mycket mer jag ville säga, ha det bra sålänge :D



Kommentarer
Postat av: Meeli xD

Grattis mina sötnosar <333

NI KOM MED I TIDNINGEN <333

2009-12-20 @ 22:51:13
URL: http://troublemakersz.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Grattis <3

2009-12-21 @ 19:01:06
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0