BiLdBomB

Hejsan, hur mår ni idag? ♥ Själv mår jag rätt bra, men jag vill träffa Kaxen igen :) Jahapp, ikväll är det "kalkonmiddag", som betyder att vi äter kalkon hemma hos mormor med nästan hela släkten. Mormor lagar mat och hennes efterrätt är asgod! Det är typ maränger stora som en knytnäve, i lööööve it. Sen är det någon glassgrej till^^ Jahapp, tänkte visa lite kläder och så. Jag börjar med det jag köpte i Tumba:

Kalkon middagen's outfit

Jeansklänningen på

Lite kläder från Sarah:

Asså tänk er med leggings, inte mjukis

Med svart linne under ist för vit

Kofta, älskar den här :)

Kofta men.....
tyvärr så står det Princess på baksidan...






Nån sorts klänning :)


brun kofta, tog en militär grön också..

Asså ignorera min min, den var uringad ner till naveln fast mittemot, asså på ryggen

Kofta eller nåt,

Hollywood

Nu ska jag avslöja vad jag fick av Paula och Felicia:

Guldigt skärp,
och
ett halsband




En riktig bildbomb kommentera :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0