God Morgon

Åkte tidigt till stallet igår, hjälpte till och så.. Mini kommittén skulle göra en historia och visa upp på invigningen men tre var borta, så jag, Sofia och Isabella fick vara vikarie för dom, vi tränade med hästarna jag hadee Jonna, Sofia Sorbits, Isabella Misty.. Vi red ju fram lite innan i gamla sen gjorde vi historian så travade vi av, det gick jättebra Jonna är fan asbra :D Men vi skrittade runt dungen också :) Jättemysigt i T-shirt och solen gassade :D Ja mamma är ute på Möja, så jag bodde hos mormor inatt, men mamma kommer hem idag. Idag är det även dressyr KM, vi ska rida Lätt B:2 och eftersom jag bara ridit Lätt C:1 så tycker jag det är ganska svårt, igår på morgonen fick jag reda på att jag skulle vara med, och igår råpluggade jag och sprang runt i vardagsrummet så nu kan jag det :P Men jag vill nog ha Jonna eller Ajja, eller varför inte Chips? Vi får se :D Jag tror nog jag rider Jonna bäst av dom, men hon är lite konstig haha :D

Jonna, bild från hemsidan.

Nu ska jag sätta på mig mina vita ridbyxor :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Jonna är inte konstig! hon är jättebäst!! ;D <3

2010-05-16 @ 11:34:33
Postat av: Bloggarmaja

söt bild!

2010-05-17 @ 10:28:48
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Du kan ju skriva "kopiera inte mina saker", jag visste inte...

2010-05-18 @ 17:57:24
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0