Data igen'

Har fått hem en data nu :D Uppdateringen blir antagligen bättre :)

Idag va jag i skolan, började en halv timme senare om jag åkte direkt dit, orientering vid Råcksta Träsk.. Kör alltid med Rifaa.. Vi är faktsikt lite bra ;) Förra gången så sprang vi med Egil&Oskar, Rifaa och Oskar stog kvar så sprang jag och Egil för att stämpla, ja sa till Egil att vi skulle låtsas att en björn kom så vi skulle springa och skrika, han bah okej. Sen jag springer för mitt liv haha Rifaa blev lite rädd men Egil joggade, jag bah MEN EGIL SPRING, haha misslyckat, + att som Veronica påpekade idag sitter Egil alltid och kollar ut i luften och ler åt ingenting, han ser lite ond ut. Sen hade vi träslöjd, jag började svarva sen vi kör någon tönt grej som heter Nadish eller nåt, man blir den andras slav, Abbe sa att jag skulle göra nåt, då la jag lite sågspån på hans axel, han kastade in i min tröja och jag kastade i hans tröja så han typ hatar mig nu, fast jag hatar honom mer jag fick i min bh. Cpe. Det kliade överallt plus att spånen va skitsmå, men jag fick bort dom. Vi hade svenska, jag och Elis lämna mat och som tack fick vi tabletter i någon ask, jag åt jättemånga men sen luktade vi det luktade som om han haft cigaretter i tre år i den där asken, euw så jag bjöd Daniel på en och slängde :) Haha fast Daniel spottade ut den när jag berätta hah :) Sen va det språk, vi hade en konstig vikarie Veronica och Talita ritade på Daniel så han såg ut som en clown, haha :P Men jag åkte hem träffa Sanna och pluggade till nåt Islam test..

En hade inte kontroll så vi tog bild haha, läraren trodde inte på oss förrens nästa människa kom med en bild.. Fail.

älskarey bby

Haha Sanna " Jävla grästuva! "


Sanny

Tror vi hoppa eller nåt

Sunshine Sanna :)










Haha vår humor till den här bilden älsklinh :)


Du&Ja


Grodan, hah :P



Isabella va med oss i typ tre minuter haha




Måste sluta nu, ha ett kul liv alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0