KLAAR!

Hejsan! Jag är äntligen klar med den här *piiiip* NO läxan om brandsläckare :P Det sägs att vi har prov imorgon också (haha helt random att jag plötslgt skriver det :o) Haha men vi har inte det för det står inte på School Soft.
Som alla vet suger jag då menar jag verkligen suger jag på matte. Men jag kom tvåa i Kängurutävlingen! Egil kom etta. Jag fick mer poäng än Felicia det är jag stoltast över. Haha alla säger att jag fuskade, but I promiss you. im not a cheeter (stavning) Just sometimes ;) Vanlig dag idag i skolan gjorde BIP test på idrotten, sprang till jag var godkänd sen ville jag inte mer haha. Skyllde på att jag var spyfärdig :$ Haha osv, osv. Är hemma hos mormor och morfar. Åkte bussen med Rifaa och då var det två killar som va skit taskiga mot två japaner. Juste Daniel och Gustaf höll på att fråga mig och Rebecca om vi helst skulle välja; en tjock eller kort kille haha xD Gustaf va den korta oh Daniel den tjocka x) Rebecca bah: Fett taskiga ni är mot varandra! Ja bah: Rebecca tyst det är kul. Sen sa dom nåt och Rebecca började asgarva och tyckte det va kul :P Men men ska väl dra mig hemåt snart,

Fråga inte vad jag gör.. Haha antingen sommaren mellan år 6 och 7 eller mellan år 5 och 6.

Kiss's


Kommentarer
Postat av: M

Kul :D

2010-03-23 @ 20:24:45
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0