Stall

Hej hej åkte till stallet tidigt som sagt, hjälpte till och så. Jag fick rida på XL som tack för hjälpen, tack själva x) Dagen har varit öh, hästig? Jag hjar skött Litium, ridit, sopat, mockat, fodrat, höat, borstat, kratsat hovar, kolla på kureserna, ätit, kratta igen spåret i ridhuset, burit lite bommar, hoppat med Morgan, kommit på hinder öh, garvat, asgarvat. Typ det :P Haha mest idag har jag varit med Alida, jag tror jag har hittat någon med samma humor kvalité som jag. HAHA. Hon spelade på min mobil, Loviss och jag garvade ihjäl oss, trust me, hon sög! Jag och Alida tog sällskap till tuben, as always vi snackade, hon bor åt andra hållet än vad jag gör så vi gick på varsin perrongen eller asså det är spår emellan haha. Jag bah.
-Alida! Kolla bakåt!
-VA?
-Kolla bakåt?
-VA? Så kollade hon bakåt.
-HAHA.
-Jaha. Vi gick vidare och hon bah:
-Tack för varningen.
-?
-Asså där borta
-Vaddå varning
-Venneh. HAHA innan vi skulle dra så satte jag på hennes halsduk på Puff. Alida sprang efter och sa:
-Jag kör upp en pinne i röven på dig om den blir smutsig. Haha juste jag gav henne en spruta av istapp. Alida garvade HELA tiden. Sen hotade jag henne med glansspray men när jag skulle spruta så gick det inte, haha. Jag tog hennes nycklar men gav tillbaka dom. Sen gick vi till mitt skåp och Alida tog mina nycklar, haha ja va fan assmart:
-Alida, det är du som får lida eftersom det är du som vill åka hem.
-Okej, men jag håller bara i dom då.
Haha, vilken humor vi har, ni lär nog inte fatta vad det är för humor, men bara vissa har den, som Kajsa ibland, haha minnen vi låg på golvet i Karlshems stuga och garvade, vi hade döpt vår papperskorg till **** **** fisken Frida. Haha, hon bor i böschken haha. Jahapp but who's care? Jag ioförsig men inte ni eller kanske.


Liten bild men det är Prada/Escada, ser fortfarande inte skillnad på dom.


Det var sol, jävligt nöjd med den här bilden :)

Hoppning med Morgan

Hindret Rebecca

Lovisas ben, mina fötter, lite skum bild, haha.

Morgan springer

Tungis nya hem, bredvid Lars Lyktstolpe

Inte en bil klockan 07.08 eller jo, två


Påväg hem det var lika mörkt klockan 07.00 som 17.50

Jahapp ni får ha en riktigt skön kväll.,


Kommentarer
Postat av: Alida

du HAHAA jag diggar vår humor!

MEN, MEN du jag va faktiste inte såååå dålig! :D

2010-01-03 @ 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0