ıɯɐ ǝɔɐɟ ɹnoʎ uı

Hejsan, idag har jag varit med Rebecca :) K asså :) Idag var det första april, mamma lurade mig: Mamma Jag
Du bör nog gå ganska snart
Varför då?
Tunnelbanorna går inte idag
Va, varför?
Det var något elfel så inga tunnelbanor går idag. Du får låna mina gummistövlar och gå (jag HATAR gummistövlar) Sätt på radion så får du höra
Jag satte på radion
APRIL APRIL!
Men jag åkte till Rebecca och Moad och hans ***gäng, (venneh va dom andra heter) men dom ville följa med och bla bla bla så jag gick långsamt men vi såg ändå dom på donken fast dom blev utslängda. Vi köpte varsin glass och gick hem till henne hon skulle locka håret för hennes kusiner skulle komma för hennes lillasyster fyllde år dagen efter men sen så hade hon locktången hos sin mamma och kusinerna skulle komma dagen efter istället. Vi satt och snacka sen kom hennes lillasyster och vi snacka lite med henne sen skulle dom ut och äta så jag åkte hem. Juste efter jag och Rebecca gått iväg för vi inte ville vara på donken när Moad var där. Vi gick till Gina Tricot och där var min syster. Vi snacka med henne sen såg jag tre i min pararell klass sen såg jag Sara. När jag var vid islandstorget så träffade jag Gustaf. Men jag var hemma och åt sen provade jag och ıɯɐ att cykla sen nu har jag suttit här ett tag, thaha. Ha det bra. Det kommer antagligen komma två inlägg till.
Rebecca :)
Wnb fotograf :)
Thaha.
Min förra sköldpadda Olivia :) ♥
ǝɹɐsäן ǝpɐʞsןä ɯɐɹʞ ɥɔo ssnd
Tiןia

Kommentarer
Postat av: mathilda

min älskling!<333

hur skriver man uppochner??<333

kram

2010-04-06 @ 20:08:14
Postat av: Anisa

haha den såg fett läskig ut när den käkade upp maskrosen men gullig!

2010-04-09 @ 01:24:46
URL: http://anisish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0