Hemma hos MF&MM

Hellu :) Rubriken säger det mesta thaha :) Ska plugga biologi, sex och samlevnad.

Igår red jag Benny, vi hoppade det var kul :) Jag gillar hästen jättemycket nu :) Första gången gick det superdåligt andra gången gick det superbra och tredje gången gick det sådär och igår jättebra :)
Den här banan hoppade vi :) Och massa olika varianter av den hihi, tyvärr har jag ingen bild på Benny på den här datan :o

Oh shit, såg just att vi har religion prov imorn, :o Men men, jag har inte så mkt mer att säga... Men ha det bra sålänge'


Kommentarer
Postat av: Eliis<3

Sv:haha men jag var jätte röd om näsan, jag frös jätte mycket då XD

2010-04-20 @ 20:10:16
URL: http://crazygirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0