I'm back in buisness,

Hellu, jag är heemma! :) Sanna och jag har haft jättekul i dalarna :) Vi badade på et äventyrsbad. Det var en skitäcklig person, han kunde inte svenska, jo men det lät förjävligt + att han inte var snygg... Han kollade på oss hela tiden och väntade på oss vid vattenruschbanorna, vi skyndade oss att åka ner och en gång åkte han direkt efter så vi sprang. Sen simmde vi ut i utomhus poolen. Han var där och vi tog snö på våra armar.
x= han
T= jag
S= Sanna

x Hey.
TS Hej hej. Så simmade vi iväg.
x Hey.
TS Öh, hej
x Däet öär kallt..'
TS Öhm ah.
x Vaad heter do? Frågade han Sanna
S Öh Lisa? Haha asså ni skulle sätt min skrattattack..
x Do då? Frågade han mig.
T Anna?
S Vi måste hem nu så simmade vi iväg
Vi gick upp till trappan till omklädningsrumme och kollade ner. Så kom ha haha. Vi gömde oss innan vi badade igen. Haha. Det fanns en jätteudda vattenruschkana, den gick jättefort stuprätt ner och så fick man en hjärnsköljning med vatten rätt upp igenom näsan, haha hemskt.Sen fanns det en med massa ljus och ibland var den helt kolsvart så man inte såg någonting, och en röd då fick man åka hur många man ville haha, fas vi åkte så i dom andra också, men i den sista hade man typ som ringar haha. Så fanns det sån där forsgrej, klättervägg vågor utepool och ja :P Lite sånt. Men när vi ska hem sitter han på en bänk och viftar med sin mobil, och när vi går kommer han ut och säger: Har ni telefonnummer? Haha vi sätter oss i bilen och när vi åker förbi ler han skitfult haha. Men ja, igår åkte vi skidor och så, det var jättekul :) Men Sanna fick jätteont i foten så vi åkte hem.. Vi har inte gjort så mycket, Sannas farmor lagar jättegod mat, Sannas pappa har skottat snö, haha ja lite allt möjligt. Jag älskar Sannas farmors katt, Miljko eller nåt sånt, hon är döv och jättegammal så hon hör inte när man kommer. Hon var jättesöt :) Haha, fyra timmar att åka :P Men ja vi har haft jättekul :P

:P


Vattenruschbanan med ringarna :P


Haha Sannas pappa var fotograf i alla lägen haha,


I forsen :)


Sanna XD


Klätterväggen :P


Hej normalhet, hah


Forsen,




SAAANNA


Haha ignorera mitt face, i sittliften..


Typ grön backe ?

Sanna :)


Skidorna :)


Miljko


Här bodde vi ^^


HAHAH


Vi hoppade från en stege :P




Sannas farmor


Humor, HAHA!


Ha det :)



Kyss

Tilia


Kommentarer
Postat av: hannah<3

villka platta tjejer fan kolla mina lår stora det e så det ska vara tilia du e skit ful

för du e fan platt som en pankaka

2010-03-09 @ 23:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0