God Morgon :)

God morgon, jag sitter här hemma hos Sarah hon är på jobbet :P Eller påväg dit.. Haha. Jag fick fukost på sängen det var fett skönt :P I torsdags tror jag det var eller knske onsdags, så var jag och Alexandra i v-by. Vi provade lite kläder för ingen av oss hade pengar. Dagen efter var jag där med Alexandra, Anisa och Stephie. Jag köpte ett par leggins. I lördags var jag i stallet tidigt och hjälpte till, sen red jag lite på XL, tack så mycket :D Det var kul och på slutet gick det jättebra om man jämför med i början. Igår gjorde jag Grönt Kort Kurs prov, man skulle visa hästen för en "vetrinär" det gick sådär.. Går inte in på några detaljer haha.. Men jag och Alida snackade engelska halva dagen typ. Jag åkte hem duschade packade och åkte hit. Snart ska jag sminka mig :P Igårkväll såg vi på Min Stora Feta Grekiska Semester, ni borde se den... Vi åt massor av godis och så haha :P

Filmen :)


Vill ha det här linnet Alexandra vänster jag höger


Alexandra hoppade från en pall i Kfem och den knakade xD

Jag hoppar,







Sarah är med på bilden där det är vitt, :o


Frukost på säängen :o'



Pusssss
Tilia

Kommentarer
Postat av: Linnéa Nyman

Rider du på äppelvikens ridskola? :)

2010-03-16 @ 10:46:09
URL: http://linneaerikaa.devote.se
Postat av: Alexandra

Haha och den knakade hhahaha! shhhhhh ;)

Kram!

2010-03-16 @ 17:51:54
URL: http://alexandraloveokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0