Vardag

Heej, typ vanlig dag idag, eller fredag & vi kollade på film på alla lektioner, förrutom IT:n men då fick vi sitta vid Facebook och tävla om vem som kunde hitta Mr K's blogg. Riktigt skönt faktiskt ;) Fast det var någon som hade satt på alla kranar så det blev översvämning. Vår mentor kom in skitlack mitt i filmen och sa att han var 99.9 % säker på att någon i våran klass gjort det ;) Han förhörde alla i klassen en och en, haha tänk om alla sa olika saker ? Whatever, dom som gjorde det får betala skadestånd på 30 000 kr och bli typ anmäld. Tur att jag vet själv att det inte var jag :) 
Filmerna:
Engelska - Extra
Svenska: Ivan den allsmäktige
It - /
No - Vänner
Matte - Catch Me if You Can

Men det var typ dom, ska fira min mormor dom fyllde år i tisdags & Ami idag.


Tilia, Elis, Anisa


Anisas fot & Vatten


SHORTS! Fem dagar kvar tills sommarlov ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0