Utom Tävlan

Hejsan hoppsan! Idag har jag tävlat. Eller alltså utom tävlan. Det var en vanlig klubbtävling. Det var liksom tävlingen som man rider för att på börja tävla. Iallafll, jag var utom tävlan. Jag red på Neon ♥ Det gick riktigt bra tycker jag själv :) Jag fick 78 poäng och enligt domaren hade jag ett väldigt jämt och bra tempo, och ett bra flyt. Men jag borde nog ha gett honom lite mera eftergift. Imorgon tänker jag ta honom igen, då det är en tävling där jag är inom med lite högre hinder och lite svårare bana ^^. Om jag tänker på eftergiften går det nog bättre, det är stilhoppning :)

Alida filmade, men eftersom min syrra har akmeran så filmade hon med den som har gått sönder, så det är lite skakigt. tack Alida ;)


Grundomgången


Omhoppningen
(gjorde inga snäva svängar, Neon var rätt taggad :P)

Imorgon är det då tävling igen, klass 2 hoppning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0