Tråååkigt

Hej hej, sitter hemma själv, kul? Haha nä inte direkt. Jag orkar inte skriva om skolan, blir bara irriterad, kollar på Glee, haha det är kul men ibland är det pinsamt och riktigt nördigt haha. Men men ve, bryr sig, lägger in lite bilder some other day. Men iallfall efter skolan åkte vi till vällingby och Staphie och Alexandra  pratade om lite, ja perversa saker? Ashögt och jag garvarde och skämdes haha. Elis och jag skulle ta bilder på Gina, trasig, vi gick till typ Best Of Brands eller något? Sen hittat vi tillslut en killaffär, men men bilder är bilder:




Jaja men tagga till mormor och morfar sen och ja nu sitter jag hemma.

Funderar på att ta en bloggpaus, fast bara funderar kommer inte vara aktiv och kanske inte orkar med att skriva någon dag eller så, so accept it or go.


Kommentarer
Postat av: Eliis

haha rolig dag vi hade :)<3

2010-01-15 @ 20:54:11
URL: http://justelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0