Skola, Släkt

Hej, va i skolan, inget spec hände, efter hjälpte jag Staphie som blev mulad så jag mulade Ammar, men det slutade med att jag satt på marken och Daniel, Ammar, Benjamin kastade sjukt mycket snö, hej då rakt hår. Jag Elis, Rifaa, Alexander,Stephie, Abbe och Anisa satt och snackade, eller Alexander var tyst haha men men. Stephie pratade på om hennes historia så där högt och pinsamt som bara Stephie kan haha. Vi gick in i en kisok köpte godis typ, Abbe hade typ sätt Veronicas pojkvän då ville Elis se vem det var så jag typ pekade och Elis typ kollade jättekonstigt på han haha. Vi tog 179, ja taggade till min mormor och morfar, min moster fyller år, vi va där käka tårta och så och nu har jag precis kommit hem.


Min moster hade bakat tårta, den va god :)

Dagens outfitar:

Kläder:

Rosa adidas, Thailand
Rosa linne, H&M
hade svart linne från gina under och typ tre par leggings haha.

Smycke:

Lite suddigt haha, men det är smycket jag fick av U-sek när jag var lucia i stallet.

Typ inget mer jagg får typ vägleda alla per telefon hur man lägger in en header men ingen fattar, har gjort en lite annorlunda till girlzwithtaste.blogg.se. Rifaa och Delin is back, dom har varit utomlands, avundsjuk? Det är jag haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0