Rubriklös.

Hejsan ♥ Idag har jag varit i stallet jag red ju lektion. Jag red på Misty ♥ Hon blev rätt fin på slutet men jag msåte försöka få med bakbenen lite bättre^^ Men men, efter det gick jag, Lovisa och Alida upp och åt, sen kom Sofie, Mika, Evelyn, Hilda upp också. Jag startade värsta undersökningen, först om den som var bäst att rida, asså vi typ lottade Neon vann, den sötaste blev Merry, haha ;) Sen körde vi någon lek att man skulle välja en kategori och sen kastade vi en vante och när man höll i den skulle man säga något inom kategorin, haha. Vi snackade lite och så innan jag och Lovisa gick ner. Jag skötte Litium och Lovisa hjälpte mig. När vi var klara gick vi till sadelkammaren för att smörja, Alida hänkade också. Jag och Lovisa smörjde Litiums träns och sadel, dom blev jättefina :) Sen höll vi Isabella och Alida sällskap när dom sorterade i sina skåp, men jag och Lovisa mockade istället. När vi var klara med stallet så sorterade jag och Lovisa vårt skåp. På översta hyllan, där långa Lovisa har sina grejher haha låg en rutten frukt och typ "innehållet" låg över hela hyllan och var blött! HAHA stackarn, vi lyfte hyllan till vattenspiltan och tvättade den. När vi var klara åkte jag och Alida hem. Nu har jag ätit och tvättat håret och så. Jag skrev en saga om Sofie och hennes Enhörning Saga också, HAHA. Den va fett bra men Sofie tyckte den va sorglig.



Jag står på is :o


Jätteful bild på mig hah, Sanna, söt :P


Min mini-lilla cola burk jag fick av Ami och deras familj, dom köpte den utomlans alla tyckte den va assöt. Den stora är vanlig storlek.



Kiras mule :P


Sofie skrev :P


Hah.



Men men ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0