Heemma

Hej hopp, nu är jag hemma från skolan :) Först hade vi klassråd, sen geografi sen engelska det va jättebooooring. Sen hade vi matte och jag satt och pratade med Meeli och Alexander hela timmen och gjorde tre tal. Haha jag och Rebecca gick till bussen och när vi är tillsammas har vi en rätt rå humor. Idag tex påväg till bussen: Och du kan se mitt håååål vidgas.. sen vill du inte veta mer. Vi sjöng den till melodin till Russian Roulette. HAHA humor in the highest grade. ^^ Ikväll kommer Sarah och ska lämna kameran :) Har typ inget mer att säga (aa) men men ha en bra dag kanske uppdaterar sen eller imorgon ^^


Paula och Felicia räknar sin extra svåra tal på matten, vill också vara duktig! (aa)

Jag och Paula

Hoss skolsyster, HAHA

Skrev på varje bänk jag satt på, hej inget liv, hah

Paulas coola öga :o

Rebeccas sjuktfina öga!

Målade naglarna igår ♥


Jättegammal bild på Yoggi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0