God Morgon

Hellu, jag har vaknat nu, jag vaknade egentligen vid halv nio somnad och vaknade en timme senare, satte på TV:n och kollade på LA ink. Ja älskar LA och Miami ink, kanske ska bli tatuerare? :P Hon Kat Von D hon är så cool tycker jag haha, hon ser rätt bra ut också men jag skulle aldrig vilja va henne :P han har värsta stressigt och jobbar med sin bästavän och dom typ bråkar hela tiden. Kat var ju med i Miami Ink förrut men blev sparkad av Ami, någon som vet varför kanske?
Sen ska jag åka till stallet, och sen äter jag middag hemma ho Sanna, och imorgon är det lektion, jag tror jag kommer få Misty, hoppas vi hoppar (a)





Ha det bra sålänge,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0