Fjärde plats

Hejsan! Just nu är jag asglad, jag var ju med och tävlade i klass 2 hoppningen idag med Neon. Det var jättekul, och Nemo var såå duktig! Vi kom på fjärde plats. Ioförsig gick det rätt långsam jag höll igen rätt mycket för han var riktigt taggad. Sen för att jag inte skulle gå omkull så gjorde jag rätt vida svängar och så haha. Men nu är jag med i klass 1 *stolt*. Han var jätteduktig, fats han bet mig OxO åh ja älskar honom. Kankse ska börja rida honom mera. Vi fick en röd rosett :) ♥ Haha jag guingade rätt mycket i galoppen + att han absolut inte gick fint, :P Jag kan visa lite andra bilder medans jag väntar på att filmen ska vara klar på youtube :P

Lite suddig men Lovisa ryktar Alina och Alina är rätt lack :o


En bild jag tog påväg till stallet, soluppgång över stallet ^^


HAHA, bus i klubbrummet Alida&Lollo

Haha Lollo höll i Alida för att jag skulle kunna kleta oboy i hennes ansikte (bewere of our humor)
haha så fällde Alida henne och allt blev lite psyk aktigt!

Alida sa att omhoppningen inte gick och se i förra inlägget, alltså från debutanten utom ävlan så jag lägger upp den igen:






Ja, som jag sa stora svängar och låångsamt ;)




Placeringar:
1:a Hilda och Ajja (också uppe i klass 1 nu)
2:a Anna och Misty
3:a Lovisa och Chips
4:a Tilia och Neon

Stackar Alida ett poäng till och vi hade hamnat på delad fjärde plats :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0