Duktig

Hej allihopa! Jag har inte skrivit på ett tag, haha Meeli klagade idag på det, så här är ett inlägg ;) Idag så började jag 8.20 min buss gick 7.50 så det är rätt jobbigt. Först hade vi religon, vi gör plansher på en kyrka, Felicia ritar själva kyrkan, jag Rifaa och Elis skriver vad det är hon ritar eller nåt, hah. Sen hade vi bild/lab. Jag hade bild där vi gör en film så jag, Rebecca och Delin målade våran låda haha, vår film är om två älvor, ja får väl be läraren lägga ut den på youtube när vi är klara :P Sen hade vi lunch, kommer inte ihåg vad det va juste kebab gryta, den var helt ok faktiskt haha. Vi hade språk, vi kolla typ på film och gjorde plancher, haha. På min Talita och paulas stog det Sentaos som typ betyder sitt eller nåt, Paula ritade en sträckgubbe med en mobil i handen och skrev Talita, i o:et gjorde jag en glad gubbe med hår som blev Paula, sen gjorde jag en som satt på N:et och det tyckte Paula att det var jag så hhaha :P veeery beautiful :P Sen hade vi svenska där satt vi i datasalen då vi skriver om en figur typ fantasy från en film eller en egen, haha :P Jag, Rifaa och Meeli skriver om Jacob Black :) ♥ Fast vi har mest bilder ;) Efter det slutade vi jag trodde att klockan var tre, fast den var två, jag har lovat mamma att dammsuga mitt rum, annars får jag ingen veckopeng haha, men iallfall efter jag ätit kolade jag på klockan och alla var fem över 3, jag trodde vi slutade tre så ja var nära på att få damp tills jag kollade på schemat där det stog att vi slutat 2, haha. Nu har jag gjort läxor, och städat + dammsugit mitt rum, jag är såå duktig ;)

I dag i ett av uppehållsrummet eller vad det heter så satt jag på golvet, det är alltid kuddkrig där men först gjorde Ammar, Abbe och kanske Bahti mackan på mig, det betyder att först så lägger man en kudde på en och så hoppar alla på, jag låg underst och kunde inte andas, men Felicia min lilla skyddsängel hjälper mig alltid, som när jag blir mulad ;) Idag hjälpte hon mig också, när jag satt där på golvet så tog Daniel tag i mitt ena ben och Benjamin i mitt andra ben, jag slängde min väska till Felicia så att hon skulle skydda den, det gjorde hon inte utan hon gjorde så dom släppte, tack Felisha ;) ♥ Min räddare i nöden (aa) Det var nog inte så mycket mer tror jag, hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0