Allt

Hej och hopp! Nu är jag hemma från skolan, jag dricker lite varm choklad för att tina upp. Efter sista lektionen idag väntade jag och Rebecca på bussarna. Vi gick dit, min kommer före så hon följde med mig till busshållsplatsen. Där står Benjamin, Gustav, Gustaf. När vi kommer tar dom upp snö. Det börjar med att jag får massa snö i ansiktet, sen var kriget igång. Och Benjamin petade Rebecca i röven med en pinne! HAHA! Ja och massa sen kom bussen, Rebecca gick till sin busshållsplats. När vi kom till islandstorget (killarna satt längst bak, jag rätt långt fram) så hör jag Gustaf säga: Vi tar in Tilia i skogen. Då tänkte jag: Hole in shit! Jag låtsades gå av vid isalndstorget och dom gick av. Så satte jag mig  och åkte hem haha. Nu har jag hjälpt Meeli med en header också, hon har ju sin blogg med sin bästis Hafsa. Deras blogg heter troublemakersz.blogg.se. Jag ska ändra min header lite nu, men ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0