Dålig uppdatering

Hellu, lite dålig uppdatering jag vet, har liksom inte funnits något att skriva om, haha :P Idag var jag först hos läkaren, jag är typ allergisk mot hästar så nu blir det tabletter :S Men jag missade matten och kom till skolan, vi hade lab och vi typ provade massa explosiva saker haha, man kunde knappt andas i det rummet efter lektionen :o Men dagen flöt på på lunch rasten rullade jag och Paula i snön haha vi var jätteblöta när vi kom in till spanskan och alla skrek på oss i korrridoren haha :o Dagen flöt på och så Emma och jag åkte till v-by för att hämta ett foto till en fototävling i stallet och så kollade vi kläder, och jag hittade världens underbaraste skor! Har pluggat jättemycket NO och sprungit dressyrprogram i vardagsrummet haha :P

Lite av skorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0