Daata!

Tänkte börja med en bild :P

This is Tilia's happinss, data och muffins och ofc sol!
Haha det känns riktigt härligt att blogga igen, har saknat det :P Idag var jag i skolan och så allt vanligt haha :P vi hade geografi prov, hoppas det gick bra (a) :P Ja det var egentligen inte så mycket nytt, i måndags red jag på Mini Merry och mina fötter va typ vid hennes knän haha :P stackars liten :o juste jag har gjort dressyr debutanten också på Ajja blev godkänd så det är LC:1 på söndag :P Ja nu är det upp till bilderna:

Delin :P hon fyller år på lördag :)

Delin Mehtap Anisa

I entren, Anisa, Mehtap, Delin Alexandra och jag :)

DET ÄR SOOL! Och bara -1,5 :P Asså egentligen är det helt sjukt att vi säger bara till minus grader :S

Jag måste städa mitt rum, det är rätt stökigt haha :P Ni får se en bild när jag är klar :)

Sist men inte minst dagens outfit:

Ni får vrida på huvudet haah,
jeans - weekday
kofta - fått från Sarah
linne - gina tricot
halsduk - kapphal
mössa - gina tricot

Nu måste jag städa rummet,

tänkte göra en sort of blogg makeover haha :P

kyss
tilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0