Regnig Dag, usch........

Hejsan alla läsare :) Idag har det varit ganska tråkigt väder, egentligen gillar jag regn när man kan bädda ner sig framför soffan och kolla på tv med en kopp varm choklad såklart! Men nej, efter skoldagens slut gick jag på tjejgruppen vi såg på fil "Save The Last Dance", den var faktiskt rätt gullig ni borde se den :] <3 Sexorna hade halloween disco och efter tjejgruppen smög vi in och shejka lite ;) haha. Sen åkte vi till vällingby, jag köpte present till Rifaa för hon fyller år på lördag <3 Ja, sen mötte jag mamma och vi åt på donken där var det några tunnelbane vakter som skulle äta men dom fick ett alarm om att det typ va ett slagsmål eller något i hässelby så dom tog med sig maten och sprang till t-banan, jag höll på att garva ihjäl mig :D Ja, tänkte sitta lite vid datan nu, sen så går jag väl och lägger mig eller något, är rätt trött orkar inte göra något typ^^ Haha aja.


Rifaas paket (dålig bildkvalité)


Dagens outfit


Hoppas du haft en kul dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0