Lite om allt

God morgon, ja, idag är det blogawards, jag hoppas att Foki vinner, :D haha ja igår skulle ju ingen besöka kissies blogg, men några försökte och som vanligt svarar kissie kaxigt:

Det där gick inte så bra.. ;)

Tyvärr verkar inte kuppen mot min blogg ha funkat! ;)


Jag är redan uppe i över 90 000 besökare vilket är fler än vad jag brukar ha vid 8 tiden på kvällen, så up yours suckers! Såna här försök gör nig bara kändare, smsen har åkt runt i hela Sverige och troligtvis nått flera som inte brukar läsa min blogg osv. Sen dessutom tror jag inte riktigt att folk kan "stå emot" min blogg, självklart bli det jätteintressant för er att gå och läsa varför dom ska göra så mot just MIG.

Jo för ni är avundsjuka, *suck*. Det är synd om er, faktiskt! ;) Lägg ner tid på att skapen en egen blogg istället om ni är så avundsjuka..?
;)




Ja nu ska ta en fush, sen drar jag till stallet för att sköta Litium :D Tänkte visa lite bilder på honom (Dom är från stallets hemsida www.ridskolan.se. Här har vi honom:



Ha det bäst

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0