Lediga Dagar...

Tjenare :P Idag har jag haft utvecklingssamtal -.-', det gick väl bra men jag höll seriöst på att somna och gäspade hela tiden. Jag köpte min lunch vid tempo som bestod av en billys pizza. Usch jag är så trött så jag håller på att somna. Grattis till Foki som vann tre kategorier på Blog awards och grattis Sofia och Felicia som kom etta och tvåa i klass 1 hopptävlingen igår. Nu tänkte jag gå in fb, sen ska jag plugga no -.-' ja vet inte riktigt vad som händer sen, stallet kanske? Igår skötte jag Litium och red på Yoggi. Yoggi var faktiskt väldigt fin ^^) Jaja ha det!


Kommentarer
Postat av: zeinabkhamis

grym blogg!

besök & komentera gärna min blogg du med, puss

2009-10-19 @ 23:29:27
URL: http://zizikhamis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0