Jihaaa!

Hej alla glada människor! Jag tror att jag är mycket mycket gladare än ni vet ni varför? JAG KOM TVÅA IDAG PÅ TÄVLINGEN! Jag red på Ajja och vi fick en blå rosett :) Etta kom Lina på Chips trea kom Nicia på Cruella. Ja jag kom till stallet vid 20 i 10, jag betalade för tävlingen och drog en lott jag fick tvåan :D Lovisa L fick nummer ett och valde Ajja med, i första gruppen! Ja, storhästarna vann Annika B på Caravelle sen kom tre på delad andra plats det var Columbine på Coquin, Ellinor på Corlene och Anna-Kajsa på Puff. Ja, sen hämtade min moster mig och vi åkte till kyrkogården och träffade min mormor, morfar, mamma och min syster. Vi besökte min kusin Henriks grav och min gammelmormor Ebbas grav. Det är ju allahelgonnaafton idag :D Ja, har inte så mycket mer att säga.

Ha det bäst!


HAPPY HALLOWEEN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0