hejsan :)

hej hej, idag var jag i skolan som varje vardag. vi hade geografi först, men det kom ingen lärare håltimme i typ en timme+en halvtimme+rasten innan nästa lektion, nästa lektion var engelska, det var tråkig men jag blev klar fort ^^ sen hade vi lunch, det var äcklig mat och jag åt bara, ca 10 gurkor och 10 tomater^^ haha ja, sen hade vi syslöjd och jag gjorde klart min kudde <3 (bild kmr) men malin måste ha den i sitt syslöjdsskåp som sitter mitt i korridoren utan lås! om nån baxar den ska malin få ersätta eftersom hon lovade att den inte skulle bli baxad, haha sen hade vi matte och då såg vi andra delen på en film som hette number 23. den var bra men lite udda, det läskiga var att i sista scenen såg man att klockan ståg på kvart över 2 (alltså 23) sen när vi kollade på klockan i klassrummet var den också det! haha tyvär kan jag inte visa dagens outfit eftersom min kamera är trasig! :'/ medom kläderna har ja haft förrut.

den här tröjan hade jag, men inte shorts utan mina lee trash jeans med hål i^^ haha lol.

min fina kudde^^
sorry dålig kvalité mobilkamera
tyvär fick jag inte ha samma tyg hela vägen runt, för det var för lätt men så här blev den.

jag skulle säga något om kajsa men jag kmr inte ihåg vad^^

aja puss och kräm


//TiLia


Kommentarer
Postat av: Alexandra de la paz

Ooo Delin kommer säkert döda dig för att du lagt ut den, du vet hur delin hatar när man tar kort på henne hehe!:)

Kram

ps: Du svarar aldrig på mina komentarer..:(

2009-10-03 @ 20:58:20
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: Tilia

haha men säg inget till delin jag ska försöka svara oftare :)

2009-10-04 @ 18:05:55
URL: http://tiiiilias.blogg.se/
Postat av: Delin

TAAAAA BORT NUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! ANNARS DÖDAR JA DIG!

2009-10-06 @ 20:03:38
Postat av: Tilia

if you kill me, the picture will never disappear

2009-10-06 @ 21:32:19
URL: http://tiiiilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0