God Morgon

Hej alla läsare, idag är det måndag och jag har studiedag! Tyvärr mår jag asdåligt. Igår red jag Neon vi hoppade det gick ganska bra! Sen var det debutant, jag skulle vart med, men jag fick typ inte plats, det var asmånga som var med. Om jag skulle varit med skulle jag lätt ha valt Coco! Ingen valde henne^^ Hon har faktiskt blivit mycket bättre på att hoppa. Ja, jag åkte hem från stallet igår vid halv sex. Jag skulle äta middag hos Ami som jag bott hos hela helgen. Enligt Isabella blev 17 av 19 tävlande godkända. Om jag skulle varit med skulle jag vara utom tävlan eftersom jag redan gjort debutanten och blev godkänd! Jag måste byta sköthäst. Från Yoggi till Litium. Skötarna på Yoggi är dryga och Litium har inga skötare. Jag kan inte sköta kvar på Yoggi för att jag sköter honom på tisdagar och söndagar, men jag åker till ett annat stall på tisdagar så jag måste byta med ända dagen är ledig är måndag och den kan jag inte byta till och dom andra vägrar byta.
En av skötarna sms:ade mig i lördags: (Understrukna är hon)

Hej. Kan du ta Yoggi idag?

Nej tyvär men kunde du byta dag med mig?

Nej! Jag frågade bara om du kunde ta Yoggi IDAG.

Det fattade jag också men kunde du byta?

Nej.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0