Äntligen Vinter!

Hej! Jippi! Första snön kom idag! Tyvär har jag inget bild-bevis :( Det kom typ en millimeter tjockt lager snö sen regnade det, så ja det gick ju inte så bra med snön. Men man behöver inte vänta på första snön iallafall :D Haha idag har jag på mig ni vet den där stickade tröjan, ett skärp äh! Det är jättesvårt att visa utan min kamera! Jag kan prova webbkameran!

Ja dagens outfit i dålig kvalitè.

Idag ska jag till stallet med Kajsa och sköta om Lilla Sessan :D<3 Ja inte så mkt mer att säga, har fått ett assugigt schema som börjar idag , så så lycklig är man ju inte! Förresten vet jag inte om Kajsa kmr till stallet, för jag har inte fått tag i henne.


Hejdå ha en bra dag! Nu ska jag åka buss till skolan med Emma&Ebba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0