Aj Min Mage

Hejsan alla läsare, idag vaknade jag upp trött som fa sminkade mig, klädde på mig och gick för att äta frukost. Efter halva frukosten mådde jag bajs. Jag var så här nära på att spy:. Haha^^ Ja ja ska väl gå till skolan efter lunch eftersom jag mår mycket bättre, men jag måste ge ett papper till min mattelärare. Haha, egentligen kan jag göra det imorn ja venne riktigt hur jag ska göra. Jahapp, har inte så mycket mer att säga, jag har typ vilat hela morgonen och jag kände mig tvungen att skriva här. När jag ändå håller på kan jag berätta om igår:

Jag var ledig igår och iförrgår för vi hade utvecklingssamtal. Kajsa slutar vanligtvis tidigt på tisdagar och när vi entligen kunde åka lite tidigt så hade hon tema vecka och slutade sent -.-' jag åkte iallfall till stallet vid 20 över 12, när jag kom dit så kom jag på att Sessan stog i hagen då, och det gjorde hon, efter en och en halv timme kom hon in, och under den tiden hade jag mockat i en trekvart, fyllt höpåsar och kelat lite med Åke. (Åke är en katt) ja tillslut kom Sessan in men då hade hon fullt upp med att äta sin mat och hö. Jag borstade av henne och kratsade hovarna på henne och då märkte jag att hon var extremt jättelerig. Sen kom Kajsa och jag hjälpte henne lite, sen ställde jag Sessan i gången och borstade lite, sen frågade jag Kajsa om hon kunde hålla mig sällskap i spolspiltan då skulle hon mocka klart först så jag fick gå ut och beta med Amore, Amore betar och drar runt med mig, jag har aldrig lett en så jävla stark häst. Haha. Ja sen gav jag henne till Kajsa och hon ställde in henne. Vi gick till spolspiltan och Prinzessin fick finfina hovar. Sen ledde jag henne och Kajsa höll mi sällskap, det är stockar runt ute ridbanan och Kajsa halkade. Rätt ner i buskarna också haha. Ja, sen gick vi till golfbanan och tillbaka för att vi skulle kolla en sak, jag hade filmat henne där en gång och då låg det en gren på marken och den typ flög framför kameran. Vi var lite rädda då och bestämde oss snabbt för att det var en gren på ett träd. Sen gick vi tillbaka och fyllde Kajsas höpåsar, innan pratade vi lite med Lollo. När vi sen gick till bussen hade Kajsas lillaa häst öppnat sin boxdörr. Louise hade fångat henne precis och snart stog hon där i sin box. Vid bussen ville Kajsa att jag skulle ha en bulle uppe på huvudet och ha luvan på när jag gick in på bussen, då ville jag att Kajsa skulle lägga upp håret under en keps med Bamse på där det stog Erik, Hon såg ut som en kille och jag såg ut som en storhuvad nåt. Vi kom överns om att vi skulle ha busskorten uppochner också. Kajsa bangade när hennes syrra skulle åka med samma buss och jag ville inte göra det ensma så båda bangade. HAHA! Det kom en tjej till busstationen när vi fixade oss och hon trodde vi var psykade^^ Vi hade väldigt kul iaf :D Försöker ladda upp en bild men det går inte så bra xD


Haha here we are, men eftersom jag hade svart jacka på mig och det var svart ute syns det inte hur snyggt huvud jag hade :P

Sessan i hagen <3

Jag har bestämt för att stanna hemma, mår illa :S

Ha det bättre än jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0