Plugga plugga plugga

Hej alla ;) Nu sitter jag här vid datorn och väntar på att min mat på Cafe World ska bli klar d: Haha, idag var jag i skolan as usual. Men sen på idrotten åkte vi till Vällingby Simhall och skulle simma. Man skulle simma 8 längder bröstsim och 2 längder ryggsim xD Sen skulle man plocka upp en docka från botten, jag kunde inte, flöt upp haha :P ja, när vi kom ner i vattnet så stänkte killarna som fan, typ ingen ville bada först men sen så ville alla helt plötsligt ;) Alexander, Gustaf, Gustav, Benjamin, Paula, Felicia, Hannah och Veronica badade inte. Ja, vi åkte till skolan sen vi hade NO kvar, men vi var ganska försenade så när vi åkte var det en kvart kvar tills lektionen slutade. När vi kollade klassrummen så var ingen där. Elis följde med mig till skåpet och då kunde jag inte hitta mina nycklar. (Juste hade fått ett sms från Julia att jag inte skulle sköta Sessan idag) jahapp då bar det av till simhallen igen. Där var dom. Jag orkade inte hämta grejjorna i skåpet så jag åkte hem. Sen träffade jag typ Sanna i en timme och vi var med två killar som hette Viktor och Maximiliam. Sen gick jag hem och pluggade lite spanska eftersom vi har prov på torsdag, och nu så ska jag kolla på House <3 I love it!


Sannas siluetter ovanpå en klätterställning typ ;P 

Paula och Felicia på religonen :P

TiLia på tunnelbanan

Älskade lila converse <3

Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0