Måndag :S

Hej alla, som dom flesta vet är det måndag idag, Det betyder en lång tråkig, jobbig vecka :( Idag var jag i skolan. Först hade vi IT, vi hade designat mobiler och lektionen bestog av att vi fick se allas mobiler. Vill ni se min? Svara inte, jag visar ändå :P

Om ni inte ser vad det står:
Lilla antennen som sticker upp där är kamera, sen står det pilar på skärmen, den närmast högra hörnet står det skärm med touch screen, den andra pilen på skärmen står det stor skärm så du kan se på film haha. Den runda saken med svarta prickar är speakers lidtan längst till höger är språkväljare, alla bokstäver i alfabetet finns med :) Det var min mobil haha.


Jag Paula och Felica, flum i korridoren :P

Visst ser dom lite ut som vampyrer? :P

Dagens Outfit:

Nya Rolling Stones tröjan, jeans, grå kofta. Plattat hår också :D

Nu måste jag plugga, annars vet jag en som dampar ;)




Kommentarer
Postat av: zina

Palula är fett katt :D Paula is my favorite!

2009-11-18 @ 21:09:05
URL: http://zinasendi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0