Idol

Tjena, Nu sitter jag med mammas kompisar och mamma och checkar idol. Datorn är ny och riktigt snabb :D Haha, Jag tycker att alla har varit riktigt bra i idol då. Men Reza är lite mindre bra än dom andra :P Tyckte det var gulligt att Tove sjöng till sin farfar. Om jag var i den situationen vet jag inte vem jag skulle välja. Mormor, Morfar, Mamma, Pappa eller min syster :P Haha helst alla. Jaha, mamma tyckte jag var osocial nu, men det var hennes kompis som sa att jag skulle sätta mig vid datan :P Hopas Erik vinner (aa)
Mariette är lesbisk :o Haha lite förvånad är jag faktiskt, :P Alexandra skulle fixa en videoblogg från skolan idag, men det har hon inte gjort ännu haha. Ni får se den sen xD Haha Men ha det och rösta på din favorit i idol :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0