Då var man tonåring då,

Hejsan hoppsan, Tilia Lind 13 år sitter här och bloggar nu :) Igår var sista dagen som 12, känner ingen skillnad faktiskt haha^^ Sen kommer släkten hit och så. Mamma kom in sjungande på mitt rum idag, jag fick tre långa linnen, ett svart, ett vitt och ett brunt^^ Sen fick jag en lång brun tröja till min kofta, sen fick jag 2 böcker, den ena hette Trollbunden och den andra heter Natthimmel. Det skummaste på Natthimmel är att flickan på framsidan ser ut som jag xD Ni som sätt mig IRL tror jag nog kommer tycka att vi är lika mer än dom som aldrig sätt mig.
 
Lite likt eller hur? Jag fick ett läppglans också, hål i öronen och biljetter till Globen Horse Show, im so hapy :'D Haha av min låtsas farmor fick jag 50 kr^^ ja, det är det jag fått hittils, dom som grattat mig är mamma, Alma, Ami, Victor, Lisa (min moster), Isabella och Sanna. Ja hoppas ni får en bra dag, jag hoppas jag får det med!

När fyller du år?


Kommentarer
Postat av: Elis<3

Grattis Tilia.<3

2009-11-07 @ 13:23:39
URL: http://justelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0