En halv dag med Kajsa :P

Ja idag var jag tidigt i stallet som jag trodde Kajsa oxå skulle vara men det var hon inte. Jag hjälpte till och sen ringde jag Kajsa. Hon frågade om jag ville följa med. Det ville jag. Hon skulle åka till samma ridläger som jag samma vecka. Vi åkte dit för att lämna in anmälnings blanketten. Klockan 11.00 red jag min lektion på Coco vi hoppade :D Det gick jättebra bara att hon var lite snabb innan och efter hindrerna. När lektionen slutat klockan 12.00 så gick vi upp och åt sen åkte vi till Karlshem. Vi kollade runt och där var en av Kajsas gamla kompis som hyrde häst där. Vi gick in och kollade runt lite fotade och så. Sen såg vi två underbart söta små saker, Två unghäst/föl ponnyer. Dom var underbara!

Jag tyckte dom såg ut som Mina-Carany och Mini-Topix men det tyckte absolut inte Kajsa xD

sen åkte vi till Kajsas syrras häst och kollade på den och fotade lite. Där efter åkte vi till stallet eller iallafall jag för Kajsa åkte hem till sig. Ja sen red jag på Jonna för att jag hjälpt till. Hilda och Lovisa var jättesnälla och hjälpte mig<3 Sen hjälpte jag till ännu mera, efter det skötte jag Yoggi och efter det åkta jag hem.

Puss å kram Karlhems Barn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0