Shyhu

Hej :) Har bott hos min mormor och morfar en natt^^ men nu är jag back on track >:'D Jahapp, mormor och morfar har en liten hund, han heter Ludde. Jag hoppar alltid med lilla Ludde men även fast han är hela 12år så hoppar han rätt bra :) Jag byggde upp ett långt hinder till honom (det måste ju vara lättare att hoppa långt än högt!?) Sen så längde jag det en cm när han hoppat, då klara han inte HAHAH! Så sööt :') Ska till stallet snart och sköta lilla Litium ♥ Åh, jag har inte hittat julklappar till alla, Paula och Felicia är svårast, Kajsa med :o


Visst är han duktig? ♥

Det var jättemysigt där när det snöade :)


Ni får ha ett bra jullov ♥
Det ska jag ha iallfall :)


Kommentarer
Postat av: spacestore

haha, söt hund :D

2009-12-22 @ 15:04:41
URL: http://spacestore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0