Så trött..

Hej, vet du hur trött jag är? Åh! Idag var jag i skolan, först hade vi engelska, då kollade vi på en film som heter "Holes", sen hade vi NO och vi gjorde RWS testet, sen hade vi matte, då kollade vi på en film som heter "Will Hunting" sen hade vi typ lunch, det var kalopps, äckligt. Efter det var det dags för svenska, då vi skulle spela upp teater, det gick bra :P Sen hade vi språk, vi kollade på en film som heter "El Bola" Tror jag, på svenska är det typ kulan eller bollen. Sen skulle jag till vällingby, men någon hade lagt en stinkbomb i bussen. Alla stog med halsdukar för näsan HAHA, men gamlingarna kände det inte :o I vällingby skulle jag leta efter lampor till lucia krona och batterier. På åhlens hade dom inga, inte Claes Olsson heller, men jag hittade på en lampaffär sen :P Aja, Rifaa åkte till Sudan idag, gonna miss ya babe <3 Ha det bra alla, ska säga hejdå till Ami och Victor, dom ska också åka nu ;)

Dagens outfit:♥

Linnen från Gina
Kofta från Bik Bok
Leggings från ?


Kommentarer
Postat av: den bäste<3(e)

du kolla på tre filmer idag haha ''tilia'' XD

2009-12-10 @ 19:00:10
URL: http://justelis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fyfan stinkbomben, gaah den var hemsk! x)

kram!

2009-12-10 @ 22:28:11
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0