Gott Nytt år

Hejsan :') Förlåt att jag skriver så sent, har typ städat mitt rum och tagit en mysig promenad känner mig jätteduktig *stolt* Mamma har någon kompis här, sen går vi väl till parken då jag ska träffa Sanna ♥ We gonna' have some fun ;) Haha jag är rätt nöjd med året som varit, har inga nyårslöften faktiskt, har du det? Blogga mera kanske^^ Igår var det ju kalkonmiddag, typ inget spec hände allt som vanligt :) Men jahapp, lägger in lite bilder från promenaden och en bild på hur jag fixat håret, :) 


Ih, kallt, var askallt i vattnet men fint med lite is på ser ut som sånna här blad, vad är det dom heter, detb är blommor också, bladen är gröna växer i vatten blommorna är typ rosa eller vita, vad heter dom nu igen? :o

Water ^.^

Nihi,

Badsugen någon ?

Aaaaankor och snchnöö :)

Jag orkar inte lägga upp mer naturbilder, det tar väldigt på kraffterna ;') Förlåt min humor är inte den bästa idag....


Japp så här ser man ut i håret, men hur gör man?

Om man har samma hår som jag, asså hår som gärna blir lockigt så tvättar ni håret, borstar igenom det när det är blött så det sur ut typ såhär:

(Förlåt för oseriösheten)
Sen låter ni det va så torkar det och bli lockar, och ni som inte har lätt-lockigt hår springer direkt till affären och köper en locktång, miwhi :)

Nu får ni ha ett riktigt Gott Nytt år så skriver jag nästa år ^^ och i nyårspresent bjuder jag på en googlebild:

GOTT NYTT ÅR!

(Ja, jag är rätt taggad inför tolvslaget)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv:Tack gumman, du med! :) Ditt hår blev skitfint!

Kram <3

2009-12-31 @ 21:02:48
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: Alida

fan va jag blev badsugen! :D

2010-01-03 @ 20:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0